Dani karijera i nastavnih baza Sveučilišta u Splitu 2021.

Napisao/la Antonia Plazonić Parađina on .

Pozivamo sve zainteresirane, posebno studente, na Dane karijera i nastavnih baza Sveučilišta u Splitu 2021. u online izdanju. Radi se o manifestaciji posvećenoj našim suradnim ustanovama i tvrtkama koje su studentima Sveučilišta omogućile pohađanje stručne prakse. Uz to, studentima pružaju mogućnost da stječu znanja, vještine i sposobnosti kroz razne studentske poslove, volontiranje ili uključivanje u dodatne radionice i edukacije.
Kroz program događanja predstavnici nastavnih baza i drugi suradnici nude predavanja kojima će proširiti vidike studentima o pojedinim poslovima ili samom procesu zapošljavanja. Također će ukazati na mogućnosti, nužnost proaktivnosti i prilagodbe istaknutu u samom naslovu manifestacije. Za kraj predstavljamo i radionicu na temu nošenja sa stresom – vještine itekako potrebne za vrijeme studiranja i nakon.

Veleposlanstvo Japana u Republici Hrvatskoj - stipendija

Napisao/la Antonia Plazonić Parađina on .

Veleposlanstvo Japana je uime japanskog Ministarstva obrazovanja, kulture, sporta, znanosti i tehnologije (MEXT) raspisalo natječaj za dodjelu stipendija za dvogodišnji istraživački studij u Japanu, uz mogućnost daljnjeg upisa magisterija i/ili doktorata. Natječaj je otvoren do 7. lipnja, a sve informacije o postupku prijave, testiranjima i općim uvjetima stipendiranja mogu se pronaći na stranicama veleposlanstva (https://www.hr.emb-japan.go.jp/hr/stipendije.html).
Online informativno predavanje planira se održati u drugoj polovici svibnja, a točan datum, vrijeme i naziv platforme objavit će se naknadno na službenim i FB stranicama veleposlanstva.

Dan po dan - mladi u kulturi online

Napisao/la Antonia Plazonić Parađina on .

Kreću besplatne plesne online radionice za mlade do 25 godina

Platforma Doma mladih i Multimedijalni kulturni centar pozivaju sve mlade do 25 godina da se pridruže besplatnim online plesnim radionicama. Radionice se organiziraju u sklopu projekta Dan po dan – mladi u kulturi online, a provodit će ih Kolektiv Style Force – udruga za kulturu i novoscenski pokret.
Radionice se sastoje od teorijskog i praktičnog dijela te zadataka za vježbu. Sudjelovanje na radionicama otvoreno je svima bez obzira na prethodno plesno iskustvo. S obzirom na interaktivan karakter radionica broj sudionika je ograničen, a za sudjelovanje je potrebna prijava putem online obrasca na web stranici www.pdm.hr ili Facebook grupi Dan po dan – mladi u kulturi online. Radionice će se odvijati putem Zoom aplikacije, a link za sudjelovanje prijavljeni sudionici dobit će nakon prijave na radionicu.

Digitalni marketing u sinergiji s dizajnom

Napisao/la Antonia Plazonić Parađina on .

NAJAVA AKTIVNOSTI ZA SVIBANJ
 
Poduzetnički centar Split zajedno sa Studentskim poduzetničkim inkubatorom Ekonomskog fakulteta u Splitu, u sklopu projekta “Studentski digitalni HUB”, pripremili su novi set radionica i edukacija za studente i mlade.Studentski digitalni HUB vizual copy
 
Svibanj nam donosi novu temu mjeseca - “Digitalni marketing u sinergiji s dizajnom”. Digitalni marketing treba biti neizostavni dio poslovne strategije svakog suvremenog poduzeća. Osim što je znatno isplativiji u odnosu na klasični, offline marketing, jedna od njegovih najvećih prednosti je mogućnost preciznog mjerenja i analize rezultata. Zahvaljujući tome u svakom trenutku imamo preciznu informaciju što smo i koliko postigli s promidžbenim aktivnostima.  Također, dobar digitalni marketing nezamisliv je bez grafičkih dizajnera u kreiranju sadržaja za digitalne kanale.
Stoga vam donosimo 5 radionica iz svijeta digitalnog marketinga i dizajna:
  • 6. svibnja u 17h, “Kreiranje sadržaja za društvene mrežama”, u kojoj će Ivana Jalić, vlasnica marketinške agencije “Laureli Corner”, polaznicima dati pregled Instagrama, komunikacije i brendiranja koristeći Instagram, kako krenuti sa društvenim mrežama te kako kreirati sadržaj na primjeru alata “Canva”
  • 11. i 13. svibnja u 18h, “Oglašavanje na društvenim mrežama” u kojima će Marko Krčmar, suvlasnik tvrtke “Livmark”, dati pregled marketinga na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram i LinkedIn, kako kreirati i pokrenuti kampanju i prvi oglas na Facebooku te kako koristiti Linkedin za pronalazak posla
  • 18. svibnja u 17h, “Figma: iOS vs Android - What, why, how?” u kojoj će Petar Vrandečić, student Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku te zaposlenik tvrtke Reroot, dati pregled Figma platforme kroz usporedbu ova dva sustava na mobilnim aplikacijama.
  • TBD, Ivan Boban, Cosmic production, “Google Analytics”
Sve edukacije održavaju se online preko Zoom platforme.
Svi polaznici koji prođu edukacije iz određenog područja dobit će potvrdu za sudjelovanje u vidu digitalno potpisane vjerodajnice sukladno EU Akcijskom planu za digitalno obrazovanje (2021.-2027.).
Prijave za navedene radionice mogu se pronaći na društvenim mrežama Studentskog poduzetničkog inkubatora.
Projekt “Studentski digitalni HUB” je sufinanciran sredstvima Europskih snaga solidarnosti Europske unije, a provodi se kroz cijelu 2021. godinu.